شرکت نرم افزاری دانش حسیب ایرانیان

021-88315173 | 021-88312035

09022676809

راه حل ساده حسیب

نرم افزار اداری و منابع انسانی حسیب

معرفی نرم افزار اداری و منابع انسانی

منابع انسانی یک سرمایه ارزشمند و کلیدی در هر سازمان می باشد. در واقع منابع انسانی همه چیز نیست اما همه چیز بدون منابع انسانی هیچ است. بنابراین مدیریت موثر پرسنل، ارزیابی عملکرد به موقع و مدیریت دانش و ایجاد انگیزش کافی، نوید بخش ایجاد آینده درخشان  برای سازمان می باشد.

در این مسیر استفاده از ابزار توانمندی که بتواند سازمان را در راستای بهبود فرآیندهای مربوط به نیروی انسانی که نتیجه آن حفظ ارتقاء و افزایش بهره وری پرسنل است، یاری نماید، بستر با اهمیتی باشد. نرم افزاری اتوماسیون اداری و منابع حسیب HHR، هرآنچه شما خواسته اید را به شما هدیه می دهد.

سامانه جامع اداری و منابع انسانی حسیب

آموزش های پس
از استقرار و راه اندازی

کاربر باید بتواند به طو کامل بر نرم افزار مسلط شده و به راحتی با ان کار کند. بنابراین آموزش نحوه کار با نرم افزار تا زمانی که کاربر به صورت کامل بتواند از سیستم نرم افزاری استفاده کند انجام خواهد شد. آموزش تا تسلط کامل ادامه دارد.

برای بهره گیری بهتر کاربران از نرم افزار، لازم است تا کاربر با مبانی علمی و تحلیلی نحوه عمل نرم افزار آشنا گردد. برای  دستیابی به این هدف، آموزش مبانی علمی و اجرایی مربوط به سیستم نرم افزاری مورد نظر در قالب  دوره های آموزشی ۲ ساعته و با توجه به نیاز مشتری به صورت حضوری و مجازی ارایه می گردد.

کلیه زحمات واحدهای سازمانی، استفاده از نرم افزارهای مختلف به ویژه نرم افزارهای مدیریت تصمیم، برای ایجاد گزارشات تحلیلی برای مدیران است. درواقع با ارایه گزارشات تحلیلی به مدیران نتیجه زحمات واحدهای سازمان به گونه ای مطلوب نمایش داده می شود. بنابراین لازم است تا مدیران ارشد هر سازمان نسبت به روش مطالعه و تحلیل گزارشات آشنایی نسبی پیدا کنند. این کار با تشکیل دوره های اموزشی کوتاه مدت مطابق با نیاز مشتری صورت می پذیرد.

ویژگی های نرم افزار

همراه شما هستیم!

حسیب سیستم
۱۵ سال تجربه مستمر

تجربه فعالیت در صنایع مختلف اعم از سازمان های دولتی و خصوصی، تولیدی، خدماتی و یا پروژه محور و استفاده از مدل های مختلف علمی و عملیاتی در هر سازمان، توانایی حسیب سیستم را در حل مساله به طور فوق العاده افزایش داده است. به طوری که حل مسایل پیچیده و ارایه راهکارهای ساده، به جزیی از فرهنگ سازمانی حسیب تبدیل شده است.

۰۱

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره
۰۲

درخواست قیمت

درخواست قیمت
۰۳

درخواست دمو

درخواست دمو
اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید

با ما در ارتباط باشید!