شرکت نرم افزاری دانش حسیب ایرانیان

نرم افزار ارزیابی عملکرد ابری

بسیاری از شرکت های متوسط و کوچک بنا به دلایل گوناگون علی رغم نیاز به استفاده از سیستم های مالی و مدیریتی، لیکن تمایلی  به استفاده  از ابزارهای نرم افزاری وسیع و پرحجم که نیاز به تهیه زیر ساخت سخت افزاری برای پیاده سازی داشته و هزینه بالایی نیز برای تهیه آن نیز وجود دارد، نشان نمی دهند.  در کنار این موضوع در بسیاری از موارد نیاز به استفاده موقت و مقطعی از برخی ابزارهای نرم افزاری وجود دارد. در این شرایط راهکار ابری حسیب بهترین انتخاب است.

راهکار ابری حسیب این امکان را فراهم می آورد تا مشتری بتواند ابزارهای نرم ازفزاری را بر روی بستر امن حسیب و از طریق اتصال به وب به کار گیرد. در این شرایط فضای اختصاصی نرم افزاری با قابلیت پشتیبان گیری و مدیریت داده ها در اختیار مشتری قرارداده میشود تا علاوه بر هزینه پایین تامین ابزار، امکان استفاده سریع و کارآمد از نرم افزار نیز وجود داشته باشد.

  1. راه اندازی سریع و کم هزینه
  2. دسترسی مداوم و پیوستگی کسب وکار
  3. امکان توسعه و سفارشی سازی ابزار
  4. مدیریت هزینه های تامین ابزارهای نرم افزاری
  5. مدیریت هزینه های تامین ابزارهای نرم افزاری
  6. امنیت داده ها و امکان پشتیبان گیری

معرفی نرم افزار

اگر مدیریت عملکرد به عنوان فرآیندی به منظور سنجش و اندازه‌گیری عملکرد سازمان با استفاده از شاخص هایی نظیر کارایی، اثربخشی و توانمندسازی و ارایه راهکارهایی برای بهبود و افزایش بهره وری و حذف فعالیت های فاقد ارزش، تعریف شود، وجود یک سیستم ارزیابی عملکرد از نیازهای اساسی یک سازمان خواهد بود.

 

لینک ویدئو در آپارات

مدیریت عملکرد با استفاده از شاخص های عملکردی بین برنامه ریزی و هزینه یابی ارتباط برقرار می نماید. این شاخص ها در سه دسته کلی شاخص های عملکردی ورودی، شاخص های عملکردی خروجی و شاخص های عملکردی نتایج، رابطه بین برنامه ها و هزینه ها را ئر سه بعد صرفه اقتصادی، کارایی و اثر بخشی تحلیل می کنند.

معرفی نرم افزار مدیریت و ارزیابی عملکرد
معرفی نرم افزار مدیریت و ارزیابی عملکرد

 

ویژگی های نرم افزار

  • امکان ارزیابی عملکرد بر اساس مدل BSC
  • امکان ارزیابی عملکرد بر اساس مدل EFQM
  • امکان ارزیابی عملکرد بر اساس مدل مالکوم بالدریج
  • امکان ارزیابی عملکرد بر اساس مدل حسابرسی عملیاتی (صرفه اقتصادی، کارایی و اثر بخشی)
  • امکان ارزیابی عملکرد با استفاده از سایر مدل های ارزیابی عملکرد
  • امکان تعریف علامت اختصاری برای هر شاخص عملکردی
  • امکان دسته بندی و گروه بندی کردن شاخص های عملکردی
  • امکان الطاق یک یا چند شاخص به هر یک از آیتم های بودجه شده

تجربه فعالیت در صنایع مختلف اعم از سازمان های دولتی و خصوصی، تولیدی، خدماتی و یا پروژه محور و استفاده از مدل های مختلف علمی و عملیاتی در هر سازمان، توانایی حسیب سیستم را در حل مساله به طور فوق العاده افزایش داده است. به طوری که حل مسایل پیچیده و ارایه راهکارهای ساده، به جزیی از فرهنگ سازمانی حسیب تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *