شرکت نرم افزاری دانش حسیب ایرانیان

021-88315173 | 021-88312035

09022676809

راه حل ساده حسیب
رزومه و بروشور های حسیب

دانلود بروشور ها و رزومه شرکت دانش حسیب ایرانیان

شما میتوانید با توجه به نیاز خود، رزومه و یا بروشور نرم افزارهای شرکت دانش حسیب ایرانیان را دریافت نمایید. 

آشنایی با حسیب

دانش حسیب ایرانیان

موسسه تحقیقات مالی و اقتصادی حسیب در سال ۱۳۸۸ و به درخواست سازمان های شهرداری در خصوص تولید نرم افزار جامع برای بودجه ریزی و هزینه یابی، یک تیم تحقیقاتی را تشکیل داد. این تیم تحقیقاتی با وظیفه تحلیل وضعیت سازمان خدماتی و مقایسه آنها با سازمان های تولیدی در هزینه یابی و بودجه ریزی و نیز بررسی موارد قانونی بودجه ریزی دولتی، تشکیل شد. 

پس از گذشت دو سال نتایج تحقیقات انجام شده بر روی ۳ سازمان شهرداری دارای سه ماهیت متفاوت (خدماتی، تولیدی و پروژه محور) حاکی از این بود که برنامه ریزی و توسعه یک نرم افزار بومی برای بودجه ریزی و هزینه یابی در سازمان ها فارغ از نوع فعالیت و انعطاف پذیر با هر نوع فعالیت (تولید، خدماتی و پروژه محور) امکان پذیر می باشد. سرانجام در سال ۱۳۹۰، شرکت دانش حسیب ایرانیان به عنوان یک مجموعه مستقل از موسسه مادر، در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، به عنوان یک مجموعه دانش بنیان پذیرفته شد و فعالیت های توسعه نرم افزاری خود را به صورت رسمی آغاز نمود و ابتدا توسعه نرم افزار تحت محیط کاربری یندوز را آغاز و سپس در سال ۱۳۹۷ نرم افزار های جامع انعطاف پذیر تحت محیط کاربری وب را تولید نموده است. با این حال مسیر تحقیق و توسعه مبتنی بر نیروی انسانی متخصص و مجرب، همچنان ادامه دارد…

بروشور نرم افزارها

رزومه ها

همراه شما هستیم!

حسیب سیستم
۱۵ سال تجربه مستمر

تجربه فعالیت در صنایع مختلف اعم از سازمان های دولتی و خصوصی، تولیدی، خدماتی و یا پروژه محور و استفاده از مدل های مختلف علمی و عملیاتی در هر سازمان، توانایی حسیب سیستم را در حل مساله به طور فوق العاده افزایش داده است. به طوری که حل مسایل پیچیده و ارایه راهکارهای ساده، به جزیی از فرهنگ سازمانی حسیب تبدیل شده است.

۰۱

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره
۰۲

درخواست قیمت

درخواست قیمت
۰۳

درخواست دمو

درخواست دمو
اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید

با ما در ارتباط باشید!